31.07.24, 16:15
Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay
Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w kanałach online pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”.
Bank Pekao S.A., w ramach nowych działań marketingowych, promuje aplikację mobilną PeoPay i produkty dla klientów. Użytkownicy aplikacji otrzymują m.in. podgląd wydatków dzieci, szybkie przelewy BLIK, możliwość zaplanowania przelewów na kieszonkowe, zakup bilety komunikacji miejskiej.
W przygotowanym spocie reklamowym bohaterami są rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki pokazują, jak aplikacja PeoPay pomaga w zarządzaniu sprawami finansowymi. Podobnie jak w poprzednich koncepcjach banku, spoty są utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji.
„Na potrzeby kampanii powstała seria spotów internetowych, które konsekwentnie są utrzymane w nowoczesnej i dynamicznej konwencji charakterystycznej dla Pekao. W stworzonych materiałach tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.
Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”, oprócz głównych kanałów dotarcia, czyli digital i social media, wychodzi poza obszar wirtualny. Działania są również widoczne w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz w rozgłośniach internetowych.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, a autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za digital i DOOH odpowiedzialna jest agencja Sales&More, natomiast kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do marketingu w internecie. Scenariusze wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze