31.07.24, 16:15

Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay

Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay, fot.: materiały prasowe

Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w kanałach online pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”. 

Bank Pekao S.A., w ramach nowych działań marketingowych, promuje aplikację mobilną PeoPay i produkty dla klientów. Użytkownicy aplikacji otrzymują m.in. podgląd wydatków dzieci, szybkie przelewy BLIK, możliwość zaplanowania przelewów na kieszonkowe, zakup bilety komunikacji miejskiej.

W przygotowanym spocie reklamowym bohaterami są rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki pokazują, jak aplikacja PeoPay pomaga w zarządzaniu sprawami finansowymi. Podobnie jak w poprzednich koncepcjach banku, spoty są utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji.

Na potrzeby kampanii powstała seria spotów internetowych, które konsekwentnie są utrzymane w nowoczesnej i dynamicznej konwencji charakterystycznej dla Pekao. W stworzonych materiałach tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”, oprócz głównych kanałów dotarcia, czyli digital i social media, wychodzi poza obszar wirtualny. Działania są również widoczne w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz w rozgłośniach internetowych.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, a autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za digital i DOOH odpowiedzialna jest agencja Sales&More, natomiast kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do marketingu w internecie. Scenariusze wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).