10.09.24, 21:00

Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella

KV kampanii Lubella, fot.: materiały prasowe

W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.

Ruszyła nowa kampania, w której marka Lubella wykorzystuje sztuczną inteligencją także w zabawie. Wszystko dzięki fungeneratorowi stworzonemu na bazie technologii AI, który pomoże odbiorcom znaleźć się na opakowaniu płatków śniadaniowych Lubella Choco Kulki. Najnowsza kampania marki to przede wszystkim możliwość zdobycia nagród. Wśród przesłanych na fungenerator.pl prac konkursowych, przez kolejne dwa miesiące, co tydzień, Lubella wyróżniać będzie pięć opakowań. Dwójka z laureatów otrzyma PlayStation5, a pozostała trójka roczny zapas płatków śniadaniowych Lubella z własnym projektem.

Ambasadorami kampanii są: Julka Żugaj oraz Kuba Patec Patecki, których avatary można znaleźć na limitowanej edycji opakowań płatków śniadaniowych Lubella Choco.

Kampania będzie wspierana dwiema wersjami spotów, 6 i 15 sek., kampanią banerową, a także poprzez rich media oraz wsparcie influencerów w mediach społecznościowych. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja BeDigital. Media zakupił Starcom. Reżyserem spotu jest Mieszko Wiśniewski, a producentem Televisor.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).