10.09.24, 21:00
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
Ruszyła nowa kampania, w której marka Lubella wykorzystuje sztuczną inteligencją także w zabawie. Wszystko dzięki fungeneratorowi stworzonemu na bazie technologii AI, który pomoże odbiorcom znaleźć się na opakowaniu płatków śniadaniowych Lubella Choco Kulki. Najnowsza kampania marki to przede wszystkim możliwość zdobycia nagród. Wśród przesłanych na fungenerator.pl prac konkursowych, przez kolejne dwa miesiące, co tydzień, Lubella wyróżniać będzie pięć opakowań. Dwójka z laureatów otrzyma PlayStation5, a pozostała trójka roczny zapas płatków śniadaniowych Lubella z własnym projektem.
Ambasadorami kampanii są: Julka Żugaj oraz Kuba Patec Patecki, których avatary można znaleźć na limitowanej edycji opakowań płatków śniadaniowych Lubella Choco.
Kampania będzie wspierana dwiema wersjami spotów, 6 i 15 sek., kampanią banerową, a także poprzez rich media oraz wsparcie influencerów w mediach społecznościowych. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja BeDigital. Media zakupił Starcom. Reżyserem spotu jest Mieszko Wiśniewski, a producentem Televisor.
Komentarze