11.03.25, 16:30
Tajni agenci monitorują ceny w kampanii sieci Carrefour

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała strategię oraz kreację nowej kampanii Carrefour pod tytułem „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania uwzględnia telewizję, digital, social media oraz POS.
Idea kreatywna kampanii „500 cen równamy do najniższych” bazuje na motywie szpiegowania oraz monitorowania cen. Spot wyreżyserowany przez Piotra Janowskiego przedstawia dwoje pracowników sieci Carrefour, którzy jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach.
Strategią, kreacją kampanii oraz nadzorem produkcyjnym zajęła się agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku odpowiada za obsługę komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. 15- i 30-sekundowe spoty wyreżyserował Piotr Janowski.
Należące do Publicis Groupe agencje Performics i Prodigious zajęły się odpowiednio strategicznym planowaniem oraz zakupem mediów digital, a także postprodukcją. Za produkcję odpowiada Tank Production, a Arena Media oraz Pure Play przygotowały planowanie i zakup mediów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze