20.03.25, 10:16
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
Nowa kampania Allegro to pierwsza kampania telewizyjna platformy skierowana do przedsiębiorców. Spot prezentuje dwie branże – salon urody i firmę budowlaną – symbolicznie ukazując, że Allegro Business odpowiada na szerokie i zróżnicowane potrzeby klientów B2B.
„Nowa kampania to gra kontrastów branż i asortymentu. Pokazuje, że Allegro to miejsce, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie w jednym miejscu zarówno produkty specjalistyczne oraz te codzienne. Przedstawia także platformę Allegro Business ⎼ realne wsparcie w codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej, które oferuje wygodne rozwiązania dla kupujących B2B. Z naszych badań wynika, że większość polskich firm realizuje swoje zakupy wyłącznie bądź w dużej mierze online, a na Allegro zaopatruje się już 72% z nich. Klienci Allegro Business, naszej platformy do zakupów B2B, doceniają bogaty asortyment dostępny dla tak wielu różnych branż – od biur, salonów urody i fryzjerskich, po branżę budowlaną, motoryzacyjną czy HoReCa” – podkreśla Adam Dziadkiewicz, starszy menedżer w zespole marketingu Allegro.
Nowa kampania ruszyła 17 marca br. i obejmuje telewizję, radio oraz kanały digital. Spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a ich produkcją zajęła się firma Moon Films. Za strategię kreatywną i scenariusze odpowiada agencja DDB Warszawa. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Starcom, natomiast za działania cyfrowe odpowiada wewnętrzny dział digital Allegro.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze