20.03.25, 10:16

Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną

Allegro Business, fot.: materiały prasowe Allegro

Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.

Nowa kampania Allegro to pierwsza kampania telewizyjna platformy skierowana do przedsiębiorców. Spot prezentuje dwie branże – salon urody i firmę budowlaną – symbolicznie ukazując, że Allegro Business odpowiada na szerokie i zróżnicowane potrzeby klientów B2B.

„Nowa kampania to gra kontrastów branż i asortymentu. Pokazuje, że Allegro to miejsce, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie w jednym miejscu zarówno produkty specjalistyczne oraz te codzienne. Przedstawia także platformę Allegro Business realne wsparcie w codziennym prowadzeniu działalności gospodarczej, które oferuje wygodne rozwiązania dla kupujących B2B. Z naszych badań wynika, że większość polskich firm realizuje swoje zakupy wyłącznie bądź w dużej mierze online, a na Allegro zaopatruje się już 72% z nich. Klienci Allegro Business, naszej platformy do zakupów B2B, doceniają bogaty asortyment dostępny dla tak wielu różnych branż – od biur, salonów urody i fryzjerskich, po branżę budowlaną, motoryzacyjną czy HoReCa” – podkreśla Adam Dziadkiewicz, starszy menedżer w zespole marketingu Allegro.

Nowa kampania ruszyła 17 marca br. i obejmuje telewizję, radio oraz kanały digital. Spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a ich produkcją zajęła się firma Moon Films. Za strategię kreatywną i scenariusze odpowiada agencja DDB Warszawa. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Starcom, natomiast za działania cyfrowe odpowiada wewnętrzny dział digital Allegro.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).