19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznychw TV, mediach społecznościowych i digitalu.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
22.08.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Usłyszeć siebie w muzyce. Bezcenne. Smolasty i Sylwia Grzeszczak w nowej odsłonie Mastercard Music
Od 20 sierpnia br. na platformach streamingowych, dostępny jest singiel „Połowa Mnie”, stworzony przez Smolastego i Sylwię Grzeszczak w ramach IV edycji Mastercard Music.
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
04.04.24, 09:26
| reklama & PR » informacje
Orange tu jest. Orange Polska startuje z nowym formatem komunikacyjnym
Na początku kwietnia br., Orange Polska rusza z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”, spójną z platformą globalną. Za strategię, opracowanie działań, produkcję oraz nadzór nad realizacją odpowiadają agencja Leo Burnett wspólnie z klientem.
13.11.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Mateusz Damięcki ambasadorem Gillette. Rusza kampania pod hasłem Gillette. Bo chcę.
Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” ruszyła kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od siedmiu lat pracuje z Procter & Gamble w ramach modelu SMOLL.
29.10.23, 13:33
| reklama & PR » informacje
Wojtek Baranowski w piosence Wróć promuje usługę Alior Pay Alior Banku
Trwa kampania marketingowa 360o promująca usługę Alior Pay. Alior Bank zaprosił do współpracy Wojtka Baranowskiego i producenta Łukasza Dowgiałło (Luxona) oraz influencerów. W ramach kampanii powstała piosenka „Wróć” oraz teledysk do niej.
13.10.23, 08:24
| reklama & PR » informacje
Smaczne i kropka. Pudliszki w kampanii przekonują, że jedzenie nie musi być na pokaz
Wystartowała nowa kampania marki Pudliszki, która ma pokazywać, co tak naprawdę liczy się w codziennym gotowaniu.
28.08.23, 11:57
| reklama & PR » informacje
E. Wedel stawia na szeroka promocję wafli WW
Trwa pierwsza od wielu lat kampania wafli WW marki E.Wedel. Dodatkowo firma zaplanowała redesign opakowań WW.
10.03.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek twarzą nowej kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której marka przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. Twarzą kampanii PZU została ambasadorka marki - Iga Świątek.
11.10.22, 11:21
| reklama & PR » informacje
Milion biletów w super cenach. PKP Intercity promuje specjalne ceny biletów
PKP Intercity wprowadza milion biletów w promocyjnych cenach, a informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide, która odpowiadała za wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie do niej strategii kampanii 360. Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
11.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.
15.09.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Spotkajmy się #NaStadionie. Ruszyła kampania wizerunkowa Ekstraklasy
Wykreowanie mody na kibicowanie na stadionach najpopularniejszej polskiej ligi – taki cel przyświeca twórcom nowej kampanii promocyjnej przygotowanej przez Ekstraklasę. To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek – obejmująca kampanię digital, jak i telewizję.
30.08.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Wolne od obowiązków. Jesienna aktywacja marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. 
04.05.22, 12:04
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole promującej kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem
Pod hasłem „Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów”, Credit Agricole ruszył z dużą kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
26.03.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę. Kampania marketingowa Alior Banku
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. 
02.12.21, 14:30
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się… Kampania reklamowa Warty
1 grudnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty mają promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej dostępność w różnych kanałach sprzedaży.
23.08.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Prosta Codzienność. Alior Bank prezentuje korzyści Konta Jakże Osobistego
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank chce przekonać, że warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług.
01.08.21, 10:48
| reklama & PR » informacje
Znowu wieje wiatr. Żywiec Jasne Lekkie współpracuje z raperami
Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip mają gloryfikować proste momenty, którymi można się delektować podczas wakacyjnych miesięcy.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.