| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje model Kia EV3
Kia Polska wystartowała z kampanią promującą najnowszy elektryczny model – Kia EV3.
26.03.25, 22:35
| reklama & PR » informacje
Go Wild. Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową
Marka PUMA wystartowała z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”. Działania obejmą, m.in. media cyfrowe, kino i PR oraz aktywacje z udziałem sportowców.
09.03.25, 13:09
| reklama & PR » informacje
OMG! Co się WYPRZEDAŻyło! Kampania marki MG
Na początku marca br., marka MG rozpoczęła kampanię wyprzedażową modeli z roku 2024.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
13.01.25, 09:57
| TV / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
15.10.24, 07:30
| TV / VOD » informacje
Stopklatka promuje popołudniowe pasmo kryminalne
Kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
24.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kia wspiera sprzedaż modelu EV6
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z oferty zakupu ze specjalnymi korzyściami. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
29.08.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Restauratorki z Rannego Ptaszka w kampanii Eleplant
Agencja digitalowa Buzzgrow, obsługująca socialowo i digitalowo markę Eleplant, przygotowała kolejną odsłonę kampanii opartej o współpracę marki z najciekawszymi polskimi restauratorami.
22.08.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klaudia Halejcio wystąpiła w spotach Deichmann
Deichmann zaprosił Klaudię Halejcio do współpracy w ramach jesiennej kampanii. Aktorka promuje kolekcję butów adidas, dostępną wyłącznie w sklepach marki. 
26.07.24, 16:24
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje tabletki Arnica montana Boiron
Arena Media realizuje kampanię dla Boiron, która ma na celu promocję jednego z produktów firmy – tabletki Arnica montana Boiron. Akcja potrwa do końca sierpnia br. 
28.05.24, 18:00
| TV / VOD » seriale
Sztuczna inteligencja promuje serial Algorytm Miłości
Ruszyła kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach.
14.05.24, 23:52
| reklama & PR » informacje
Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
30.04.24, 19:42
| TV / VOD » informacje
Rafał Zawierucha promuje wiosenną ofertę filmową Stopklatki
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
05.03.24, 12:47
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wykorzystuje w kampanii konwencję newsową
Sieć dyskontów ruszyła z kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od umiejscowienia sklepu, klient zapłaci za produkty te same ceny.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
24.01.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Boiron swoich promuje flagowe produkty – Camilia, Oscillococcinum i Stodal
Na początku stycznia br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, wystartował z kampania promującą trzy ze swoich najbardziej znanych produktów – Camilia, Oscillococcinum i Stodal.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.