04.11.24, 10:57
| reklama & PR » informacje
Kolej przejść na TY. Wojciech Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie
Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która ma podkreślać, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
11.03.24, 13:35
| reklama & PR » informacje
Adam Małysz z Krzysztofem Hołowczycem w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
Rozpoczęła się kampania bezalkoholowego piwa Tyskie Zero w której biorą udział Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc.
30.10.23, 11:25
| reklama & PR » informacje
Żubr się zmienia. Opakowania mają podkreślać jego pozycję w puszczy
W sprzedaży pojawiły się nowe opakowania marki Żubr Kompanii Piwowarskiej. Żubr podąża zgodnie z trendami, dlatego zmienia swój design, żeby być nowoczesnym i jednocześnie wciąż nawiązywać do tradycji.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.04.23, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Sport Lager. Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo
Sport Lager to limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która ma promować ideę „Jesteśmy na TY”.
30.03.23, 13:10
| reklama & PR » informacje
Žatecký rusza z pierwszą w historii marki loterią promocyjną
Pod hasłem „Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” rusza pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Głównymi nagroda są cztery roczne pensje w wysokości 60 tys. zł. nagród.
24.05.22, 13:39
| reklama & PR » informacje
Król Kazimierz pojawił się na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
25.03.22, 16:13
| reklama & PR » informacje
Łomża wprowadza Radlery z 20% soku z silnym wsparciem
Marka Łomża wprowadza do swojej oferty Radlery z 20% zawartością soku. To przełomowa innowacja na polskim rynku piwa.
04.05.21, 08:00
| internet » informacje
Serwis Wakacje.pl zmienia logo i identyfikacją wizualną
Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding ma być kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.
22.12.20, 18:24
| reklama & PR » informacje
Klasyczna Warka w nowej szacie graficznej
Piwo Warka od grudnia br. dostępne jest w nowej szacie graficznej opakowań. Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem ma akcentować wysoką jakość produktu.
03.12.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Dom aukcyjny DESA przechodzi rebranding
Największy w Polsce dom aukcyjny DESA Unicum przeszedł pierwszy w swojej historii proces gruntownego rebrandingu, który objął, m.in. logotyp, identyfikację wizualną, nową stronę internetową czy claim marki. Za rebranding marki odpowiedzialna jest agencja BNA. Brand New Attitude.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.