| reklama & PR » informacje
Milion pobrań aplikacji BPme
Aplikacja BPme została pobrana już przez milion użytkowników. Kampania promocyjna wystartowała w listopadzie 2024 r.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
20.02.25, 09:43
| reklama & PR » ludzie
Janka Szwykowska przechodzi z Molecular Creative do VML
Janka Szwykowska przeszła do VML z Molecular Creative. Objęła stanowisko Associate Creative Director. W agencji będzie częścią zespołu realizującego działania dla marki Lech. 
03.02.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
VML Poland i IKEA będą dalej współpracować
VML i IKEA przedłużają trwającą od 2018 r. współpracę. Agencja w dalszym ciągu będzie kluczową agencją obsługującą tego klienta w Polsce.
28.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansowały w VML
Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansowały w dziale kreacji VML i objęły stanowiska Creative Lead.
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
27.11.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wszystko mówi me-me-me. Kamapania reklamowa wspiera lauch aplikacji bp
Launchowi aplikacji BPme towarzyszy kampania reklamowa realizowana w digitalu, radiu i POS.
22.11.24, 07:15
| reklama & PR » informacje
Lech zachęca do skończenia pracy na czas. Specjalny billboard w stolicy
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Marka postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o godz. 17:01.
21.11.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Milewski awansuje w VML
Tomasz Milewski awansował w strukturach Client Engagement agencji VML i objął stanowisko Account Director.
20.09.24, 07:38
| reklama & PR » ludzie
Monika Brzózka w Zarządzie VML
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
16.08.24, 09:00
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Awanse w agencji VML
Joanna Paździórko została Creative Director w agencji VML. Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski awansowali na stanowisko Creative Lead. Do zespołu dołączył również Adam Głowacki. 
27.07.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Agencja VML przygotowała stronę internetową dla Futuroscope
VML stworzyła nową stronę internetową dla Futuroscope. Nad projektem pracowały biura agencji w Polsce i Francji. 
26.07.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Danone promuje Danacol obniżający cholesterol
VML realizuje kampanię dla Danone, która promuje Danacol, produkt obniżający cholesterol. W ramach akcji przygotowano spot TV.
14.07.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Specjalne spoty Lecha pojawiły się w blokach reklamowych
Lech przygotował specjalne spoty, które można zobaczyć w blokach reklamowych do końca września br.
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.