| reklama & PR » ludzie
Kamil Kołak w Publicis Groupe
Kamil Kołak objął stanowisko Accout Directora w Publicis Groupe, zasilając szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline.
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa Olia
Rozpoczęła się kampania realizowana przez agencję Publicis dla innowacyjnej marki farb do włosów Olia. Kampania będzie realizowana w telewizji i na materiałach POS.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznychw TV, mediach społecznościowych i digitalu.
10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
03.07.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Daj się zakręcić. Vito Bambino w kampanii marki Oreo
Pod hasłem „Daj się zakręcić” ruszyła kampania ciastek Oreo realizowana przez brandy Publicis Groupe Poland. Ambasadorem marki został Vito Bambino.
21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
26.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
7Days Złap na Drogę. Piętrowy autobus 7Days pojawi się w Lublinie
W maju br. marka 7Days ruszy z kampanią „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań na ulicach Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. 
14.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zróbmy razem coś dobrego! Rusza Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY
Pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!” ruszył Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY - program lojalnościowy marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One.
06.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Jakieś ALE? Żadnych ALE! Kampania Tymbark Just Plants
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Tymbark Just Plants, które debiutują w nowej recepturze bez glutenu.
05.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pijesz owoc, pijesz porcję. Kolejna odsłona kampanii marki Tymbark
Trwa kontynuacja kampanii Tymbarku pod hasłem „Pijesz owoc, pijesz porcję”. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględniać w codziennej diecie.
25.11.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Czas na lepsze. LiquidThread i Publicis Leon z działaniami branded content dla Corega
Agencja LiquidThread i zespół Publicis Leon (Publicis Groupe) przygotowały kampanię dla marki Corega z portfolio filmy Haleon. Główną rolę w serii odcinków „Czas na lepsze” odgrywają wybrani w drodze castingu konsumenci, którzy spełniają swoje marzenia, zachęcając tym innych do zmian.
16.11.23, 17:16
| reklama & PR » informacje
Pijesz owoc, pijesz porcję. Tymbark zachęca do uwzględnienia soków w codziennej diecie
Pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję” ruszyła kampania soków Tymbark. Komunikacja marki ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.
13.06.23, 15:15
| reklama & PR » informacje
Nestea przyciąga radość. Międzynarodowa kampania Nestea
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania Nestea (Maspex). Nowa komunikacja marki ma odrywać ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości.
31.05.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Wobler od Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW zbada polskie rzeki
Publicis Worldwide Poland wspólnie z Bankiem BNP Paribas i Polskim Związkiem Wędkarskim stworzyli prototyp woblera, badający zanieczyszczenie polskich wód. Projekt „River Alert” ma być odpowiedzią na katastrofę ekologiczną na Odrze i alarmujące doniesienia o stanie kolejnych polskich rzek.
22.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
TymbarkuJEMY. Nowa odsłona kampanii napojów Tymbark
Ruszyła wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka chce podkreślić, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.
19.04.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
A Ty, co masz pod ręką. Marka WINIARY promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na
Pod hasłem „A Ty, co masz pod ręką” ruszyła kampania marki WINIARY promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
12.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha pierwszą ambasadorką Notino w Polsce
Małgorzata Socha ołącza do rodziny Notino. Z początkiem kwietnia br. aktorka obejmie rolę ambasadorki czeskiej marki kosmetycznej. W ramach najnowszej kampanii marki, która ruszyła 10 kwietnia br., aktorka będzie promować ofertę drogerii kosmetycznej.
04.04.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
A ty, z kim tymbarkujesz? - nowa kampania napojów Tymbark
Marka Tymbark rusza z kampanią pod hasłem „A ty, z kim tymbarkujesz?”. Kampania telewizyjna będzie miała kilka odsłon. Dodatkowo komunikację będzie można śledzić w social mediach (Instagram, Facebook). 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.