17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
22.11.24, 07:15
| reklama & PR » informacje
Lech zachęca do skończenia pracy na czas. Specjalny billboard w stolicy
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Marka postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o godz. 17:01.
14.07.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Specjalne spoty Lecha pojawiły się w blokach reklamowych
Lech przygotował specjalne spoty, które można zobaczyć w blokach reklamowych do końca września br.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
06.05.24, 18:26
| reklama & PR » informacje
Łap chwile. Nowy etap kampanii marki Lech
Rozpoczął się kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego emisja ruszyła 6 maja br.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
06.04.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Łap chwile. Lech z odświeżonym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Marka Lech zyskała odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Jednocześnie marka namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
18.12.23, 09:42
| reklama & PR » informacje
Agencja VML obsłuży markę Lech od stycznia 2024 r.
Agencja VMLY&R w drodze przetargu Kompanii Piwowarskiej przejmuje kompleksową obsługę marki Lech.
29.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Marka promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę Lech (Kompania Piwowarska) w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.
21.04.23, 20:07
| reklama & PR » informacje
Marka LECH przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
25.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym
Lech Free (Kompania Piwowarska) rozszerza kategorię piw bezalkoholowych o Lecha Free Active. To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Wejściu na rynek towarzyszą szeroko zakrojone działania marketingowe.
18.01.22, 18:29
| reklama & PR » informacje
Lech warzony dzięki energii z wiatru. Ekokomunikacja marki Lech
Lech komunikuje swoje działania ekologiczne, m.in. wykorzystywanie energii wiatrowej przy produkcji piwa.
19.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lechendy wchodzą w EKO. II edycja quizu Lecha na temat ekologii
Lech od dawna wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca zquizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tys. eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu niosą ważny przekaz.
04.06.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Lechendom z muzyką do twarzy. Nowa edycja muzycznego quizu Lecha
Marka Lech organizuje ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest 18 tys. koszulek z grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.
20.05.21, 11:06
| reklama & PR » informacje
Lech sponsorem Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Lech Polish Hip-Hop Music Awards to nowy projekt skierowany w stronę polskiego hip-hopu. Gatunek doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia. Sponsorem wydarzenia będzie marka Lech.
09.04.21, 12:04
| reklama & PR » informacje
Lech Premium i Lech Free we wspólnej kampanii
Od 4 kwietnia br. w blokach reklamowych większości stacji TV pojawia się „Le Le Le”, które jest przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe.
26.03.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Chmiele Cytrusowe. Nowości od Lech Premium i Lech Free 0,0% wspierane kampanią
W portfolio Kompani Piwowarskiej pojawiły się dwie nowe pozycje: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%.
13.03.21, 09:23
| reklama & PR » informacje
Lechendy mogą wszystko. Lech Free 0,0% z nową odsłoną kampanii
W najnowszym, humorystycznym spocie marka LECH Free 0,0% chce udowodnić, że można łączyć 100 proc. piwnego smaku i orzeźwienia z aktywnym trybem życia.
18.10.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Lechendy wchodzą w eko. Ekologiczna aktywacja marki
Marka Lech startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 tys. bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu.
16.06.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lechendy zakładają wygraną. Lech z quizem muzycznym
Lech po raz trzeci startuje z akcją konsumencką. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.