15.12.11, 18:04

Juice-Social – nowa marka studia Juice

Juice-Social jest niezależną komórką wydzieloną ze struktur wrocławskiego studia Juice. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu.

Na rynku pojawiła się Juice-Social - niezależna komórka wydzielona ze struktur wrocławskiego studia Juice. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu. Tworzą ją ludzie od dawna związani z mediami społecznościowymi, zarówno w ramach Juice, jak i spoza studia. Za rozwój Juice-Social odpowiada Anna Skorupska.

Wydzielenie marki Juice-Social jest konsekwencją procesu, jaki zachodził od ponad roku - systematycznego rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. "Juice w ciągu dwóch ostatnich lat znacząco rozwinęło kompetencje w obszarze social media, realizując cały wachlarz projektów z wykorzystaniem tego kanału. W 2011 roku prowadziliśmy działania w społecznościach m.in. dla Lukas Bank, Eurobank, Samsung Polska, Loreal Polska, Donnington Clean. Wspieramy również polską scenę muzyczną, współpracując m.in. z L.U.C-em, Mikromusic" - wyjaśnia Anna Skorupska, odpowiedzialna za rozwój biznesu oraz wprowadzanie nowych produktów.

Juice-Social specjalizuje się w działaniach marketingowych on-line, w szczególności kampaniach opartych na wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. W ramach swoich działań agencja obsługuje w zakresie social media klientów studia Juice oraz prowadzi niezależne projekty dla samodzielnie pozyskanych klientów. Juice-Social działa we Wrocławiu oraz w Warszawie - w biurze Juice przy al. Lotników 1.

Zespół Juice-Social Head of What-to-do (czyli szefem) Juice-Social. jest Anna Skorupska. Od 2009 pracuje jako menedżer zarządzająca w Juice. Wcześniej, w latach 2006-2008, jako szefowa marketingu Telefonii Dialog współtworzyła strategię komunikacji marketingowej marki, wprowadzając ją na rynek ogólnopolski. Obecnie doktoryzuje się na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie social media marketingu.

Dział kreatywno-strategiczny, odpowiedzialny za rozwój Juice-Social tworzą: Maciek Gołębiowski - Head of How-to-do. Dotychczas pracował m.in. dla Johnson & Johnson, SONY, L'Oreal, czy Hasco Lek. Odpowiedzialny za kreatywną realizację celów klienta oraz wdrażanie nowych usług i produktów.

Aleksandra Watras - Head of Why-to-do. odpowiada za rynki zagraniczne, produkcję filmów wirusowych oraz rozwój warszawskiego biura, w tym działania new business. Dotychczas związana z produkcją filmową.

Bartosz Broda - How-to-do Manager. Do końca bieżącego roku związany z portalem nasza-klasa.pl, gdzie zajmował się przeciwdziałaniom wszelkim nadużyciom pojawiającym się na portalu, współtwórca projektu "Klikaj z głową". W Juice-Social odpowiedzialny za kontrolę prawną realizowanych kampanii, a także rozwój działu szkoleń z zakresu social media marketingu.

Komentarze

Powiązane

24.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Finuu w przetargu wybiera agencję Dziadek do orzechów
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 r. marki Finuu z portfolio Bunge Polska.
24.04.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Adria Art klientem More Bananas
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art, Do zadań agencji należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
24.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kozel promuje nowy wariant piwa Kozel Bílý Lehký
Debiut nowego wariantu piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia br.
24.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Marka KELLYS klientem WowMedia&Metrics. Duża kampania słowackiej marki
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła słowacka marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy