15.12.11, 18:04

Juice-Social – nowa marka studia Juice

Juice-Social jest niezależną komórką wydzieloną ze struktur wrocławskiego studia Juice. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu.

Na rynku pojawiła się Juice-Social - niezależna komórka wydzielona ze struktur wrocławskiego studia Juice. Specjalizuje się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu. Tworzą ją ludzie od dawna związani z mediami społecznościowymi, zarówno w ramach Juice, jak i spoza studia. Za rozwój Juice-Social odpowiada Anna Skorupska.

Wydzielenie marki Juice-Social jest konsekwencją procesu, jaki zachodził od ponad roku - systematycznego rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. "Juice w ciągu dwóch ostatnich lat znacząco rozwinęło kompetencje w obszarze social media, realizując cały wachlarz projektów z wykorzystaniem tego kanału. W 2011 roku prowadziliśmy działania w społecznościach m.in. dla Lukas Bank, Eurobank, Samsung Polska, Loreal Polska, Donnington Clean. Wspieramy również polską scenę muzyczną, współpracując m.in. z L.U.C-em, Mikromusic" - wyjaśnia Anna Skorupska, odpowiedzialna za rozwój biznesu oraz wprowadzanie nowych produktów.

Juice-Social specjalizuje się w działaniach marketingowych on-line, w szczególności kampaniach opartych na wykorzystaniu serwisów społecznościowych i strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. W ramach swoich działań agencja obsługuje w zakresie social media klientów studia Juice oraz prowadzi niezależne projekty dla samodzielnie pozyskanych klientów. Juice-Social działa we Wrocławiu oraz w Warszawie - w biurze Juice przy al. Lotników 1.

Zespół Juice-Social Head of What-to-do (czyli szefem) Juice-Social. jest Anna Skorupska. Od 2009 pracuje jako menedżer zarządzająca w Juice. Wcześniej, w latach 2006-2008, jako szefowa marketingu Telefonii Dialog współtworzyła strategię komunikacji marketingowej marki, wprowadzając ją na rynek ogólnopolski. Obecnie doktoryzuje się na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie social media marketingu.

Dział kreatywno-strategiczny, odpowiedzialny za rozwój Juice-Social tworzą: Maciek Gołębiowski - Head of How-to-do. Dotychczas pracował m.in. dla Johnson & Johnson, SONY, L'Oreal, czy Hasco Lek. Odpowiedzialny za kreatywną realizację celów klienta oraz wdrażanie nowych usług i produktów.

Aleksandra Watras - Head of Why-to-do. odpowiada za rynki zagraniczne, produkcję filmów wirusowych oraz rozwój warszawskiego biura, w tym działania new business. Dotychczas związana z produkcją filmową.

Bartosz Broda - How-to-do Manager. Do końca bieżącego roku związany z portalem nasza-klasa.pl, gdzie zajmował się przeciwdziałaniom wszelkim nadużyciom pojawiającym się na portalu, współtwórca projektu "Klikaj z głową". W Juice-Social odpowiedzialny za kontrolę prawną realizowanych kampanii, a także rozwój działu szkoleń z zakresu social media marketingu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.