04.05.22, 13:00

Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel

KV loterii marki E.Wedel, fot.: materiały prasowe

Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.

Od 25 kwietnia do 30 czerwca br. trwać będzie loteria promocyjna „Czas na przyjemność” organizowana przez E.Wedel. Konsument, który chce wziąć udział w loterii E.Wedel „Czas na przyjemność”, musi jednorazowo kupić produkty marki za minimum 15 zł. Dowód zakupu trzeba zarejestrować na stronie. Uczestnicy mają szansę na wylosowanie nagród natychmiastowych, jak i jednej z nagród głównych w postaci rocznej pensji na przyjemności o wartości 60 tys. zł.

Codziennie losowanych będzie 10 z puli 670 zestawów wedlowskich specjałów o wartości 70 zł każdy. Co tydzień do wygrania będzie 1 z 30 Czekoladowych Weekendów dla dwojga, czyli dwa noclegi w hotelu w Warszawie z masą atrakcji, o łącznej wartości 6 tys. zł. W trakcie trwania loterii będą również losowane trzy nagrody główne, które odpowiadają wysokości rocznej pensji – 60 tys. zł do wydania na własne przyjemności.

Kto odpowiada za kampanię?

Organizacją i przeprowadzeniem loterii E.Wedel „Czas na przyjemność” zajmuje się agencja PMICombera. Z kolei za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).