26.08.22, 13:51
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
26 sierpnia br. rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
Osią nowej strategii komunikacji jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem, a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard). STS od 2019 r. prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientów, że mają wystarczającą wiedzę i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.
Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także osiem materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online. Oprócz tego przygotowano wersje sześciosekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono także na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze