28.04.23, 07:30

Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady

KV kampanii czekolad mlecznych E.Wedel, fot.: materiały prasowe

Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.

Nowa platforma kreatywna to powrót do korzeni tego, z czym kojarzona jest marka E.Wedel. Wszyscy wiedzą, że E.Wedel to czekolada, a czekolada to… przyjemność! W Wedlu wierzymy, że jest ona kwintesencją życia, a sama czekolada dostarcza drobnej przyjemności na wyciągnięcie ręki. Jemy ją nie tylko kostkami, jak pokazuje większość reklam, naturalne jest to, że sięgamy po cały pasek czy wręcz gryziemy tabliczkę. Nie boimy się też ubrudzić – oblizywanie palców z roztopionej czekolady sprawia nam dodatkową przyjemność. W nowej platformie podkreślamy wszystkie naturalnie przyjemne momenty jedzenia czekolady” – tłumaczy Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel

Nowe spoty mają ociekać mleczną czekoladą, pobudzać zmysły i sprawiać, że chce się jej spróbować. Kreacje otwiera podpis Emila Wedla, który własnoręcznie podpisywał swoje produkty. Towarzyszy im też kawałek muzyczny „I’m Feeling Good” w nowej, bardziej sensualnej aranżacji.

Opracowana platforma kreatywna E.Wedel, przygotowana w całości przez Agencję 2012, bazuje na nowym pozycjonowaniu marki, stworzonym we współpracy zespołu marki z Kantar i CPC Brand Consulting. Za realizację spotu wyreżyserowanego przez Marcina Filipka odpowiedzialny był dom produkcyjny WatchOut, postprodukcję wykonał zaś Televisor. Aranżację kultowej piosenki wzięli na siebie SIRENS i Jan Wacław Komar, a realizację dźwięku studio Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital i social media prowadzi agencja Golden Submarine, a public relations – Walk PR.

Prezentowane w spotach czekolady mleczne E.Wedel w różnych wariantach smakowych pokazane są w nowych, odmienionych opakowaniach – z charakterystycznym podpisem Emila Wedla i grafikami apetycznych dodatków. Za nową identyfikację i architekturę marki E.Wedel odpowiada agencja Well Rounded Design. Nowe spoty reklamowe będą wyświetlane w TV, kinie oraz w digitalu.

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
05.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oatly otwiera pop-upowy kiosk w Warszawie. Za ladą pojawią się influencerzy
Przy warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawi się kiosk w którym będzie można kupić napój owsiany Oatly Barista Edition, a przy zakupie będą czekały na odwiedzających limitowane prezenty. Za ladą pojawią się influencerzy.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
04.11.24, 21:05
| reklama & PR » informacje
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
04.11.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku, agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada br. agencja PR działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.