23.03.24, 17:48

Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.

Kampania „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” jest kontynuacją jesiennej odsłony kampanii pożyczki. Elementy komunikacji w założeniu mają być spójne, utrzymane w dynamicznym, nowoczesnym stylu. Tym razem charakterystyczna dla Banku Pekao grafika stanowi nierozerwalną część przedstawianych historii.

Leo Burnett odpowiada za przygotowanie contentu wideo, radia oraz key visuali na potrzeby POSM, ATL oraz kanałów digitalowych. Agencja stworzyła materiały do TV i VOD w formatach 30″ i 15″, radia online, banerów, ekranów dla ATM, plakatów, projektów folii na witryny w oddziałach, ulotek, a także nadzorowała przygotowanie wideo do internetu (6 x 6”).

Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett współpracował Prodigious, również należący do Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za zdjęcia odpowiedzialny jest fotograf Łukasz Pęcak. Za scenariusze do spotów 6″ oraz kampanię w digitalu i social mediach odpowiadają odpowiednio agencje Sales & More i Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).