| reklama & PR » informacje
Alior Bank w kampanii Pewni swego promuje konto dla klientów indywidualnych
Ruszyła nowa kampania marketingowa pod tytułem „Pewni swego”, promująca Alior Konto. Działania mediowe zaplanowano tak, by w oparciu o synergię kanałów komunikacji, efektywnie zbudować wizerunek Alior Banku oraz świadomość nowej oferty. 
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
11.03.25, 16:30
| reklama & PR » informacje
Tajni agenci monitorują ceny w kampanii sieci Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała strategię oraz kreację nowej kampanii Carrefour pod tytułem „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania uwzględnia telewizję, digital, social media oraz POS.
21.12.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
KERRIS wspiera rozwój PayPo w ramach kampanii PayPo? Spoko
PayPo, jeden z dostawców płatności odroczonych w Polsce, wystartował z kolejną edycją kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS odpowiada za działania performance marketingowe w social media oraz kampanię zwiększającą rozpoznawalność marki, wspierając jej rozwój i dotarcie do nowych klientów.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
10.08.23, 10:00
| reklama & PR » informacje
Josera z kampanią realizowaną przez agencję Streetcom
Aktywacją nowej strategii influencer marketingowej marki Josera zajmuje się zespół agencji Streetcom.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
27.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Andrzej Witek ambasadorem ASICS
Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.
26.03.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę. Kampania marketingowa Alior Banku
Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. 
26.03.17, 18:00
| prasa » informacje
PORTA startuje z nową odsłoną kampanii Otwórz się na…
22 marca br. Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.