| reklama & PR » informacje
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
09.03.25, 09:47
| reklama & PR » informacje
Tymbark – Jak owoc to mus. Hit Joe Cockera You Are So Beatiful w kampanii marki
Tymbark w najnowszej humorystycznej kampanii w takt hitu Joe Cockera „You are so Beatiful” pokazuje, że musy Tymbark to prawdziwe owoce w najczystszej postaci.
06.03.25, 17:30
| reklama & PR |
Bank Millennium zachęca do korzystania z kantoru w aplikacji mobilnej
Bank Millennium promuje kantor wymiany walut dostępny w ich aplikacji mobilnej. W telewizji i internecie wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa.
05.03.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Handlujemy najlepszym towarem. Nowa digitalowa platforma komunikacyjna dla MediaMarkt
Agencja Publicis Warsaw została partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt i odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w mediach społecznościowych. Kampania pod hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” rozpoczęła się 3 marca br. 
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
09.01.25, 20:33
| reklama & PR » informacje
The Beer With Latin Vibe. Globalna kampania z udziałem polskiego artysty
Marka Desperados w nowej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Spoty marki mają odzwierciedlać nowe pozycjonowanie Desperadosa, skierowane do młodych dorosłych. W jednym z globalnych spotów pojawia się również polski artysta Reto, znany z ubiegłorocznej kampanii marki.
27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
24.10.24, 10:30
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje ofertę z Netfliksem w pakiecie za darmo do końca roku
Vectra rozszerza swoją ostatnią ofertę – proponując nie tylko Internet, ale też Netflix w pakiecie do końca roku za darmo. Za produkcję oraz postprodukcję spotu odpowiada CHEESE FILM. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Endless, a reżyserią zajął się Bartosz Kędzierski.
24.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Warszawski mural Lubelli ożywa nocą
W październiku br. w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11 można zobaczyć mural marki Lubella, który jest częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji.
19.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Batman, Superman, Aquaman i Wonder Woman na musach Tymbarku
Tymbark, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, wprowadził na rynek nowe produkty inspirowane DC, z wizerunkami Batmana, Supermana, Aquamana i Wonder Woman.
09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
07.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Adam Biegalski w zespole agencji mediowej Starcom
Adam Biegalski dołączył do Działu Strategii w agencji mediowej Starcom i objął stanowisko Strategy & Innovation Managera.
23.09.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Aneta Zając twarzą kampanii Iladian 40+
Marka Iladian z portfolio Aflofarm Farmacja Polska, prowadzi kampanię reklamową skierowana do kobiet po 40. roku życia - żelu do higieny intymnej Iladian 40+.
23.09.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett ponownie połączył Alfę Romeo i Roberta Makłowicza. Dziennikarz został ambasadorem Alfy Romeo Junior
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza. Współpraca ta jest częścią strategicznego planu promocyjnego, mającego na celu podkreślenie lokalności produkcji oraz unikatowych cech nowego modelu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.