27.05.24, 10:32
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl w wyniku przetargu trafia pod opiekę Walk PR
W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Pyszne.pl –serwis do zamawiania jedzenia online.
04.01.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Czy ktoś powiedział. Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl
Serwis Pyszne.pl przedstawiło nowe brzmienie swojego utworu „Czy ktoś powiedział” w ramach najnowszej kampanii 360°. Christina Aguilera i raperka Latto stworzyły wyjątkowy będący połączeniem hip-hopu i opery.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
10.07.23, 12:42
| internet » ludzie
Aleksander Rosa w zespole Pyszne.pl
Na początku lipca br. do zespołu Pyszne.pl dołączył Aleksander Rosa, który będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną i wewnętrzną oraz kwestie związane z public affairs.
02.03.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl oficjalnym partnerem kanału Foot Truck
Pyszne.pl rozpoczyna współpracę z „Foot Truck” - kanałem na platformie YouTube o tematyce piłkarskiej. Największy serwis do zamawiania jedzenia w Polsce będzie we wspólnych działaniach z kanałem promował swoją markę jako oficjalnego partnera UEFA.
08.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Komunikacja Plus PR rozpoczyna pracę dla marki Pyszne.pl
Do grona klientów Komunikacji Plus PR dołączyło Pyszne.pl, platforma pośrednicząca w zamawianiu jedzenia online. W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za kompleksowe wsparcie marki w zakresie komunikacji produktowej oraz korporacyjnej.
18.01.22, 09:42
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl przedłuża współpracę z Kanałem Sportowym
Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym, największym polskim medium sportowym na YouTube, na cały 2022 rok. To kontynuacja udanej współpracy w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, która została nagrodzona na gali YouTube Works.
28.11.21, 23:00
| reklama & PR » informacje
Czas na warszawskie pyszności. Nietypowa kampania Pyszne.pl
Na początku października br. serwis Pyszne.pl ruszył z nową kampanią. W centrum stolicy, na tzw. “Patelni” powstał mural autorstwa trzech warszawskich artystów.
14.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Lukas Podolski w kampanii serwisu Pyszne.pl
Lukas Podolski, piłkarz polskiego pochodzenia, bierze udział w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020.
26.03.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Just Eat Takeaway.com partnerem Ligi Mistrzów
Pyszne.pl (jako część Just Eat Takeaway.com) zostało oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. 
08.10.20, 15:15
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl promuje się na nośnikach Clear Channel Poland
W największych polskich miastach, na nośnikach Clear Channel Poland, pojawiła się kampania reklamowa platformy Pyszne.pl.
13.11.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl sponsorem UEFA EURO 2020
Serwis do zamawiania jedzenia online - Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA EURO 2020. Firma zostanie Oficjalnym Partnerskim Serwisem do Zamawiania Jedzenia podczas mistrzostw. 
02.05.19, 12:00
| internet » informacje
Asystent Google pomoże w zakupach online. FlixBus i Pyszne.pl już oferują tę usługę w Polsce
Od 3 kwietnia br., użytkownicy Asystenta Google mogą głosowo dokonać zakupów online. Dwie pierwsze firmy, które zaoferowały możliwość voice-commerce w Polsce to FlixBus i Pyszne.pl.
11.02.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl z kampanią w niedziele bez handlu
Serwis Pyszne.pl uruchomił kampanię dedykowaną niedzielom niehandlowym. Serwis nawiązuje koncepcyjnie do polskiej szkoły designu, sięgając jednocześnie po zaawansowane technologicznie kanały.
25.02.18, 09:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Pyszne.pl celebruje Dni Pizzy
Nowa kampania Pyszne.pl ma stawiać Włochów za przykład czerpania radości z jedzenia. Spot wideo dla wszystkich objętych komunikacją krajów wyprodukowany został w Polsce. Dni Pizzy potrwają od 15 do 28 lutego br.
22.02.17, 16:00
| internet » informacje
Twój Czas. Kampania serwisu Pyszne.pl
Właściciel serwisu Pyszne.pl wraz z uruchomieniem kampanii „Twój Czas” wchodzi na nowy poziom komunikacji z użytkownikami. 
23.07.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Wspólna akcja promocyjna Pyszne.pl i Redd's
Pod kapslami promocyjnych piw Redd's można odnaleźć kody, a każdy z nich to pięć złotych rabatu na zamówienie jedzenia na Pyszne.pl.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.