28.06.24, 14:40
| reklama & PR » ludzie
Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Firma branży FMCG, Kraft Heinz Polska, ogłosiła awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
12.05.24, 12:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
18.10.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Monopoly. Akcja płatków śniadaniowych marki Nestlé
Agencja UNIQUE ONE w wyniku wygranego przetargu organizuje dla płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) ogólnopolską loterię inspirowaną Monopoly.
29.01.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Nestlé loterię Rodzinne Kasogranie
Marka Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii promocyjnej płatków śniadaniowych pod hasłem „Rodzinne Kasogranie”.
04.01.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Graj o kasę na rodzinne marzenia. Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestlé
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
15.03.21, 23:01
| reklama & PR » informacje
Otylia Jędrzejczak ambasadorką wody Nestlé Pure Life
Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, rozpoczyna współpracę z marką wody źródlanej Nestlé Pure Life. W ramach kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny”, ambasadorka będzie promować zdrowe nawyki i zachęcać do regularnego picia wody.
20.01.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nestlé ratuje pszczoły rozdaje saszetki nasion miododajnych
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę promocji producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. 
04.09.20, 10:19
| reklama & PR » informacje
Perrier rusza z działaniami w social media
Perrier, marka wody mineralnej, wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.
22.08.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
200 kamer GoPro HERO7 White do wygrania w loterii płatków śniadaniowych Nestlé
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
11.02.20, 10:42
| reklama & PR » informacje
Ratuj pszczoły. NESTLÉ rozda 14 tys. saszetek nasion roślin miododajnych
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę promocji płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod nazwą „Ratuj pszczoły”.
27.01.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wygraj krowę z mlekiem. UNIQUE ONE z loterią promocyjną dla marki Nestle
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereals Partners Poland) pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”. Loteria prowadzona jest przez agencję UNIQUE ONE, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
29.10.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nestlé Polska wybiera UM Thrive
W wyniku przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands), który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce.
03.08.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Śniadaniowe Wspomnienia. UNIQUE ONE obsługuje konkurs płatków śniadaniowych marki NESTLÉ
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę konkursu płatków śniadaniowych i batonów zbożowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod nazwą „Śniadaniowe Wspomnienia”. 
21.05.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Loteria płatków śniadaniowych NESTLÉ. Do wygrania walizki z motywem z filmu Król Lew i wycieczka do Tanzanii
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). 
07.10.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wystartowała Loteria Pełna Złotych
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii Płatków Śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o).
07.09.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sieci Kaufland
„Nagrody na jesienny sezon od Nestlé” – to hasło loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
25.09.17, 20:46
| reklama & PR » informacje
Jakub Piekarz ambasadorem programu Nestlé porusza Polskę
Jakub Piekarz, pracownik Nestlé Polska i Ambasador tegorocznej edycji programu „Nestlé porusza Polskę” w ramach programu pokazuje na swoim przykładzie, że sport to styl życia i konsekwencja w realizacji młodzieńczych pasji.
19.05.17, 14:00
| reklama & PR » informacje
4Frame porusza Polskę razem z Nestlé
Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, za której koncept kreatywny i kompleksową realizację odpowiedzialna jest Agencja 4Frame. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.