17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
07.03.25, 15:58
| reklama & PR |
Saatchi & Saatchi z nową kampanią Daj z siebie 1,5% dla Fundacji Rak’n’Roll
Rozpoczęła się nowa wersja kampanii „Daj z siebie 1,5%”, zachęcająca do przekazania 1,5% swojego podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll (KRS 0000338803). Kampanię przygotowały agencje z grupy Publicis: Saatchi & Saatchi, Zenith oraz Prodigious, a produkcję spotu zrealizowało Papaya Films.
16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
22.11.24, 07:15
| reklama & PR » informacje
Lech zachęca do skończenia pracy na czas. Specjalny billboard w stolicy
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Marka postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o godz. 17:01.
15.11.24, 11:46
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Pająk powraca do Zenith
Aleksandra Pająk po ponad czterech latach powróciła do agencji mediowej Zenith i objęła stanowisko Head of Growth.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
05.11.24, 09:53
| radio / audio » informacje
Rock jest tylko jeden. Kampania wizerunkowa Antyradia
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Antyradia, która obejmie głównie media społecznościowe.
04.11.24, 10:57
| reklama & PR » informacje
Kolej przejść na TY. Wojciech Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie
Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która ma podkreślać, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie.
21.10.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
100 tys. do wygrania w loterii marki Lay’s
Marka Lay’s przygotowała loterię w której klienci mogą wygrać nawet 100 tys. zł. Jesienne działania promocyjne wspierają także influencerzy.
07.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Sklep pod ręką. Lisek.App promuje codzienne zakupy
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.
19.08.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mordka się cieszy na widok Żubra. Funduszu Żubra przekaże 1 milion zł na ratowanie dzikich gatunków zwierząt
Na początku sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”.
04.08.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » film
Czas na Film z Pepsi. Marka współpracuje z Filmwebem
W ramach letniej kampanii Pepsi, stworzonej we współpracy z Filmwebem oraz zrealizowanej przez agencję Zenith, powstała specjalna lista kin plenerowych. Seanse są zaplanowane na sierpień br. 
03.07.24, 06:30
| radio / audio » informacje
Oskar Cyms w wakacyjnej kampanii Radia ZET
Hasło „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” jest motywem przewodnim najnowszej kampanii stacji, która obejmuje TV, nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz internet. Działania reklamowe zostaną wsparte specjalnymi akcjami antenowymi, ambientowymi i aktywnościami w mediach społecznościowych.
30.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video. 
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
06.04.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Łap chwile. Lech z odświeżonym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Marka Lech zyskała odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Jednocześnie marka namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.