| internet |
Siesta z Pilsner Urquell
03.04.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nic nie pobije oryginału. Kampania marki Pilsner Urquell
Trwa kampania marki piwnej Pilsner Urquell, która ma pokazywać, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, kampania ma podkreślać oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.
20.05.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený w Warszawie oraz Krakowie
W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
06.11.17, 09:47
| reklama & PR » informacje
Wzór piwnych wąsów. Pilsner Urquell wspiera akcję Movember
Wystartowała kampania Pilsner Urquell „Wzór piwnych wąsów”. W ramach międzynarodowego projektu Movember, marka piwna zachęca internautów, by udostępniali na Instagramie swoje zdjęcia z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów. 
23.02.17, 15:00
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią Wzór Piwnego Smaku
Głównym elementem nowej kampanii reklamowej marki Pilsner Urquell  pod hasłem „Wzór Piwnego Smaku” jest seria trzech filmów.
09.10.15, 01:00
| reklama & PR » informacje
Internauci mogą zwiedzić browar w Pilznie w akcji marki Pilsner
Wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell. Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie od 1842 r. Pilsner warzony jest według tradycyjnej receptury. Uczestnicy wycieczki mogą również grać o nagrody.
19.09.15, 19:00
| reklama & PR » informacje
Interaktywna historia browarnictwa w projekcie Pilsner Urquell i Gazeta.pl
„Idealny smak” to tytuł akcji content marketingowej realizowanej przez serwisy grupy Gazeta.pl z marką Pilsner Urquell i domem mediowym MEC. 
05.11.11, 19:28
| reklama & PR |
Zmiany w agencji about ad
Po kilku latach obecności na rynku, agencja reklamowa about ad przeprowadziła szereg zmian organizacyjnych i kadrowych.
01.07.09, 21:02
| reklama & PR |
TEQUILA\Polska buduje wizerunek Peroni w Internecie
Agencja TEQUILA\Polska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki - błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.
02.04.09, 19:23
| internet |
Marcin Kydryński rozdał 300 płyt
Od 16 do 29 marca br. trwała akcja rozdawania płyt przez Marcina Kydryńskiego. Do osób, które zalogowały się na stronie rozdajeplyty.pl trafiło 300 krążków z prywatnej kolekcji dziennikarza.
02.09.06, 14:33
| reklama & PR |
Kolejny klient agencji Sensors
Agencja PR Sensors rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym Enel-Med.
30.08.06, 23:28
| kultura |
Kolejny etap wystawy Galerii Pilsner Urquell
Cztery największe polskie miasta w kolejnych dwóch miastach
06.08.06, 08:57
| radio / audio |
Siesta w Trójce z Pilsner Urquell
Producent piwa sponsorem jazzowej audycji Marcina Kydryńskiego
24.05.06, 22:58
| kultura |
Pilsner Urquell International Photography Awards
Piąta edycja konkursu pod piwnym patronatem
17.11.05, 21:20
| radio / audio |
Niedźwiecki w reklamie
Marek Niedźwiecki reklamuje koncert Stacey Kent również w Jazz Radiu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.