05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
06.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Hochland
W marcu br., wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja ma skupiać się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.
27.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Wawel wybiera Value Media
Marka Wawel wybrała Value Media (Group One) na partnera mediowego w obszarze planowania i zakupu kampanii TV.
05.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Przetacka dołączyła do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) jako business director dołączyła Paulina Przetacka, która będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Grupą CCC i TVP oraz pracę dedykowanych zespołów współpracujących z klientami w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych.
03.02.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Kozera z nową rolą w Value Media
Małgorzata Kozera po 10 latach w zespole strategii agencji Value Media obejmuje nową funkcję – business and implementation director.
13.12.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Na Komfortowej. Marka Komfort prezentuje swój pierwszy serial
Komfort, ekspert w renowacji wnętrz, po raz pierwszy wprowadza swoją produkcję rozrywkową, debiutując miniserialem „Na Komfortowej” na kanale YouTube. To komediowy format, który w zabawny sposób łączy temat remontów z codziennymi perypetiami życia w związku, a w głównych rolach występują Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
13.11.24, 20:20
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Kampania Hochland w przestrzeni miejskiej
W październiku br. z okazji Dnia Uśmiechu marka Hochland przeprowadziła niestandardową kampanię OOH/DOOH prezentując nową komunikację wizerunkową, opartą na tezie, że uśmiech pochodzi od sera.
18.10.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Orange w kampanii zwraca uwagę na cyberzagrożenie
Trwa kolejna odsłona kampanii Orange dla Firm dla małych i średnich przedsiębiorstw, którą w ramach platformy „Orange tu jest” przygotował Havas Creative Network.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
26.08.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warszawa prezentuje dwie oferty Orange
Agencja Leo Burnett zrealizowała kampanię dla Orange Polska, w nowym formacie komunikacyjnym „Orange tu jest”, który swoją premierę miał w kwietniu br.
21.08.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
iSpot bohaterem kampanii „Back to School” w Cinema City
W sierpniu br. w kinach Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania autoryzowanych salonów i serwisów iSpot, dedykowanych produktom marki Apple. 
27.06.24, 17:41
| reklama & PR » informacje
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett Warszawa
W czerwcu br. ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. 
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
27.05.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Weź to na gorąco! Żabka promuje przekąski Prosto z Pieca
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.