24.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Super Bowl musztardowym okiem
Kolejny Super Bowl za nami, więc warto zobaczyć co się wydarzyło w najdroższym bloku reklamowym na świecie - komentarz Jakuba Kowalika, Creative Lead w agencji Cut the Mustard.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.09.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj! Ekspresy kawowe i szkolenie baristyczne w puli nagród konkursu marki Lavazza
Lavazza (włoska firma kawowa) rozpoczyna konkurs prowadzony pod hasłem „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które mają wyrażać pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs ruszył 26 sierpnia i potrwa do 4 października 2024 r.
21.08.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Poczuć dom wszystkimi zmysłami. Spoty serwisu Otodom inspirowane wynikami badania Szcześliwy dom
W ramach nowej kampanii Otodom, od 19 sierpnia br., w wybranych polskich mediach emitowane są spoty inspirowane wynikami tegorocznego badania “Szczęśliwy dom”. 
10.07.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Wyciągnij ręce po nagrody. Loteria Rexony potrwa przez cały lipiec
Marka Rexona przygotowała loterię z nagrodami, w której podkreśla swoje zaangażowanie w polską siatkówkę. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Cut The Mustard.
26.06.24, 12:03
| reklama & PR » informacje
Marka Książęce przechodzi pod opiekę Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji.
08.05.24, 12:21
| reklama & PR » ludzie
Jakub Kowalik i Maciej Kraska awansują w Cut The Mustard
Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny, od maja br. objęlistanowisko Creative Lead i pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
12.03.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza dalej z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie już piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
26.02.24, 14:03
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard wygrała przetarg Frito Lay Poland
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką z portfolio firmy PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
06.02.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Paula Sołtysiak w zespole Cut The Mustard
Paula Sołtysiak dołączyła do agencji Cut The Mustard i objęła stanowisko Chief Strategy & Communication Officer.
10.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Domowe historie. Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii Electrolux zachęcającej do oszczędności zasobów planety
Electrolux ruszył z kampanią „Domowe historie”. Osią kampanii jest cykl osiem filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.
15.10.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Dodaj blasku swojemu wnętrzu. Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ponownie w kampanii Reuter.com
Reuter.com, sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią. Działania prowadzone będą pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
08.09.23, 15:36
| reklama & PR » informacje
Marka Regina debiutuje na TikToku z agencją Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok. 
03.08.23, 09:51
| reklama & PR » informacje
Łukasz Zarębski awansuje w Cut The Mustard
Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie. Będzie on odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji.
14.07.23, 19:46
| reklama & PR » informacje
Pizza Hut wkracza na TikToka z pomocą agencji Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
30.06.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Rozkręć się z Twisterem. Marka wesprze młode talenty
Marka Twister prowadzi aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców. Akcja „Rozkręć się z Twisterem” ma wspierać młode talenty. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, a partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
29.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Marka promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę Lech (Kompania Piwowarska) w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.