| reklama & PR » informacje
Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna GoldenSubmarine
Agencja reklamowa GoldenSubmarine wprowadziła nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać dynamikę zmian, jakie do tej pory przeszła.
05.12.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Znika Tchibo, pojawia się Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp żółtej Family
Żółta Family, jedna z najpopularniejszych marek kawowych w Polsce, od teraz należy do rodziny Eduscho. Zmieniło się opakowanie i logotyp, ale receptura pozostaje bez zmian.
16.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
SMAKuj życie z Eduscho. Jesienna kampanii marketingowej marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała jesienną odsłonę komunikacji marketingowej w której skupia się na smaku i chce buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego „SMAKowania życia”.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
15.07.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
CIECH zmienił nazwę na Qemetica. Przy projekcie pracowało ponad sto osób
Chemiczna grupa CIECH zmieniła nazwę na Qemetica. Zmianie uległy również nazwy podmiotów, m.in. w Hiszpanii, Niemczech i Rumunii, gdzie Qemetica ma swoje spółki i zakłady produkcyjne. Zespół Qemetiki w opracowaniu nowej identyfikacji wspierała agencja Touchideas, a kampanię informującą o rebrandingu przygotowała agencja GPD.
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
29.05.24, 15:45
| reklama & PR » informacje
Niezapomniany smak, tradycyjnie. Marka Grycan promuje najpopularniejsze smaki lodów i nowości
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Do końca lipca br. Grycan będzie wspierać najchętniej wybierane lody marki i zachęcać do spróbowania nowych produktów.
30.08.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Bambino startuje ze Szkołą Pierwszych Czułości. Marka celuje w przyszłe i obecne mamy
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital.
28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
09.11.22, 18:15
| reklama & PR » informacje
Kto kibicuje, ten wygrywa. 4 tys. nagród w loterii marki NIVEA
Rozpoczęła się ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4 tys. nagród. Akcja ruszyła 3 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 r. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
04.05.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel
Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.
31.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Zalewski ambasadorem marki Żywiec Zdrój
Ambasadorem marki Żywiec Zdrój został muzyk - Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach piosenkarza będzie można zobaczyć, m.in. w spotach TV, mediach społecznościowych i prasie.
20.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Przyjemność taka, że OH! E.Wedel OH! Promuje nowe lody
Pod hasłem „Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!” rusza kampania lodów OH! od E.Wedel.
01.03.21, 14:10
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca br. rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia br., są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne.
17.02.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Historia pianek Ptasie Mleczko w nowym spocie
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel. Narracja skupia się na historii kultowych pianek Ptasie Mleczko oraz przypomina o niedawno wprowadzonym na rynek formacie, piankach Ptasie Mleczko MINI.
09.10.20, 09:15
| reklama & PR » informacje
E.Wedel smakuje świat na nowo. Kampania nowej czekolady Mocno Mlecznej
Rozpoczęła się kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio marki.
12.04.20, 11:00
| reklama & PR » informacje
Mamy na to slajd. Podcast strategów z GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński i Marta Ulman, stratedzy z agencji GoldenSubmarine, od początku br. tworzą własny cykl podcastów „Mamy na to slajd”.
11.12.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Oszczędzanie mamy w naturze. GoldenSubmarine pracuje dla NN Investment Partners TFI
NN Investment Partners TFI prowadzi jesienną kampanię sprzedażową przygotowaną przez GoldenSubmarine pod hasłem „Oszczędzanie mamy w naturze”.
06.12.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wejdź na stadion pełen nagród. Loteria marki NIVEA MEN
Trwa loteria NIVEA MEN organizowana pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.