05.12.24, 16:31
| reklama & PR » informacje
Jedz jak chcesz. Święta na własnych zasadach z kampanią Dan Cake
Dan Cake rozpoczyna kampanię na czas świąt Bożego Narodzenia. W ramach nowej platformy komunikacyjnej „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do celebrowania świąt w sposób, który najlepiej odpowiada ich własnym potrzebom i preferencjom.
19.09.24, 09:05
| reklama & PR » informacje
Dan Cake. Jedz jak chcesz! Nowa platforma komunikacji marki
Pod hasłem „Jedz jak chcesz” marka Dan Cake rusza z nowa platforma komunikacji i zaprasza do bycia autentycznym oraz podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
05.03.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Otwórz, połóż, odpoczywaj. Wielkanocna kampania Dan Cake
Marka Dan Cake ponownie w kampanii zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność.
10.01.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Centrum Schlebiania. Kampania marki Dan Cake
Ruszyła kampania marki Dan Cake realizowana pod hasłem „Centrum Schlebiania”. Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu.
07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
28.11.23, 19:30
| reklama & PR » informacje
Daj Sobie Czas. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Bożego Narodzenia Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.
17.08.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych.
27.06.23, 12:32
| reklama & PR » informacje
Kroi się coś większego. Dan Cake wprowadza na rynek American Sandwich XXL
Marka Dan Cake pod hasłem „Kroi się coś większego” wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
19.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
WIADOMO*STUDIO odpowiedzialne za strategię dla marki parasolowej Dan Cake
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.
22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
11.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.
30.08.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Wolne od obowiązków. Jesienna aktywacja marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. 
02.07.21, 11:38
| reklama & PR » informacje
Pysznie się składa. Dan Cake z wakacyjną aktywacją konsumencką
Pod hasłem „Pysznie się składa” marka Dan Cake organizuje aktywację konsumencką. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.
17.05.21, 11:09
| reklama & PR » informacje
Kawał Pysznego Śniadania. Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
Pod hasłem „Kawał Pysznego Śniadania” marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią TV w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.
18.03.21, 14:45
| reklama & PR » informacje
Pieczenie ciasta nie musi być mąką… Wielkanocna komunikacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Pieczenie ciasta nie musi być mąką…” marka Dan Cake ruszyła z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
14.12.20, 12:18
| reklama & PR » informacje
Dan Cake celebruje Pierwszy Dzień beztroski
Marka Dan Cake rozpoczyna bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza użytkowników do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. 
14.09.20, 14:45
| reklama & PR » informacje
Dan Cake świętuje 15-lecie Bułeczek Mlecznych
Bułeczki Mleczne z portfolio Dan Cake obchodzą 15. urodziny. Z tej okazji marka rozpoczyna aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
16.06.20, 13:07
Pysznie się składa. Dan Cake promuje gofry
Marka Dan Cake rozpoczęła nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii ma być angażujący konkurs. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.