26.04.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Szok! Ale jakość. Kampania marki AVON
Pod hasłem „Szok! Ale jakość” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nie używają produktów Avon, do testowania w ciemno kosmetyków tej marki.
18.07.18, 19:00
| internet » badania rynku
IRCenter: badanie wśród internautów na temat czytania składów produktów
W marcu 2018 r. IRCenter przeprowadziło badanie CAWI na grupie 1011 dorosłych internautów. Badano w nim odsetek osób sprawdzających skład produktów. Wśród uwzględnionych kryteriów znajdują się płeć, wiek, miejsce zamieszkania i zarobki.
19.09.16, 09:00
| biznes i technologie » telefonia
Co i gdzie oglądamy na smartfonach i tabletach?
54 proc. internautów ogląda treści video na urządzeniach mobilnych wynika z raportu IRCenter.
21.06.16, 12:00
| internet » informacje
Raport IRCenter: Telewizje w internecie
Telewizje w internecie największe zasięgi mają na swoich stronach WWW i usługach VoD, porównywalne do oglądalności na telewizorach; Youtube to najlepszy kanał wspierający (miliony obejrzeń), a Facebook – system do teasowania treści (setki tysięcy obejrzeń).
24.02.16, 15:00
| reklama & PR » case study
Media społecznościowe: zauważamy na Facebooku i Youtubie, klikamy w kreacje na Snapchacie i Periscope
Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje jedna czwarta internautów. Reklamy najczęściej zauważają na Facebooku i Youtubie, ale najchętniej klikają w kreacje na Snapchacie i Periscope. IRCenter zaprezentował trzecią część podsumowania Social Media 2015.
02.02.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Nawiązania do Gwiezdnych wojen opłaciły się markom
Ponad połowa internautów zadeklarowała kontakt z jakąkolwiek reklamą opartą na motywie "Gwiezdnych Wojen". Komunikacja real time marketing szczególnie opłaciła się tym, którzy w pomysłowy i humorystyczny sposób wprowadzili swój produkt w kontekst "Gwiezdnych wojen" - wynika z analizy IRCenter.
31.01.16, 12:00
| internet » badania rynku
Muzyka dalej najpopularniejsza w serwisie YouTube w 2015 roku
W 2015 roku muzyka nadal była najbardziej popularną kategorią wyświetlanych filmów w serwisie YouTube. Jednak dla coraz większej grupy internautów jest to głównie platforma dostarczająca rozrywki - wynika z analizy przygotowanej przez IRCenter.
14.10.15, 14:00
| reklama & PR » informacje
Raport IRCenter: czy warto lokować produkty na You Tube?
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badawczą IRCenter, YouTube to platforma o dużym potencjale na działania typu product placement. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych w filmikach na platformie produktów markowych. Największy potencjał tkwi w kategorii Lifestyle i Rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.
01.07.15, 07:00
| internet » badania rynku
Wybory w sieci: raport IRCenter
Agencja badawcza IRCenter, analizująca w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych, w swoim najnowszym raporcie skupiła się na ostatnich wyborach prezydenckich.
24.06.15, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w agencji IRCenter
W związku z dynamicznym wzrostem do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.
12.04.15, 15:00
| reklama & PR » informacje
IRCenter rozszerza swoją ofertę o badania neuromarketingowe
Firma oferuje zbieranie i analizę danych pochodzących z pomiaru reakcji fizjologicznej mózgu respondentów na bodźce marketingowe poprzez neuroobrazowanie mózgu metodą EEG.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.