19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznychw TV, mediach społecznościowych i digitalu.
14.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zróbmy razem coś dobrego! Rusza Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY
Pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!” ruszył Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY - program lojalnościowy marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One.
06.02.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Robot Max i baca bohaterami kampanii Orange
W nowej odsłonie kampanii „Nawet pięć miesięcy abonamentu za 0 złotych i 5G jakości Orange” Mobile Voice Orange oraz agencja Leo Burnett prezentują propozycję dla przenoszących numer do Orange. 
24.01.24, 16:50
| reklama & PR » informacje
Pohulaj ze światłowodem jakości Orange. Kampania marki Orange
Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett przygotowały nową odsłonę kampanii światłowodu jakości Orange, która ma zadanie prezentację korzyści usługi.
12.01.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Noworoczna wyprzedażowa oferta w kampanii Orange Polska
27 grudnia 2023 r. Orange Polska rozpoczął kampanie promującą nową ofertę operatora „Wyprzedażowe okazje nawet 700 zł taniej”.
11.11.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Orange Polska promuje świąteczną ofertę planów komórkowych
W listopadzie br. rozpoczęła się kampania promująca świąteczną ofertę planów komórkowych od Orange Polska „W prezencie 1600 zł z wybranym abonamentem komórkowym”.
04.07.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Orange Polska promuje nową ofertę światłowodu
Na początku lipca br. wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska - „Orange Światłowód - 35 zł/mies.” Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).
06.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Studio ORKA ma własną kinową salę referencji
Studio ORKA stworzyła unikatową na polskim rynku kinowym salę referencyjną. Jak podkreśla Studio, to zupełnie nowy standard postprodukcji wyprzedzający współczesne trendy w branży i umożliwiający przygotowanie najwyższej jakości materiałów gotowych do prezentacji na międzynarodowych festiwalach filmowych.
21.09.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
,,Bez limitu'' od Orange i Leo Burnett Warszawa
Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange, którą przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa oraz Zespół Orange. W projekcie występują komicy: Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych widzów do skorzystania z usługi Orange "bez limitu’’.
05.09.22, 11:03
| reklama & PR » informacje
Mały robot Max bohaterem nowego formatu reklamowego Orange
Orange Polska wprowadza nowy format. Za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii pod hasłem „Orange dla ludzi” odpowiada Leo Burnett, który wraz z Orange Polska pracował nad stworzeniem nowego formatu.
21.04.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
31. reklama Orange z Mikołajem Cieślakiem i Robertem Górskim
Ruszyła kampania Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca wyjątkową ofertę: 31 dni za darmo oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y MMS-y, a do tego 131 gigabajtów.
06.04.22, 17:56
| reklama & PR » informacje
Daj się przenieść w inną rzeczywistość. Orange Love Mini promuje pakiet z serwisem Netflix
Ruszyła kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca pakiet Orange Love Mini z Netflix.
27.01.22, 21:15
| reklama & PR » informacje
Zimowa odsłona kampanii Orange Polska we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa
21 stycznia br., ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę „No limit”. W zimowej odsłonie kampanii będzie można zobaczyć występujących już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego. 
08.09.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje Szczęśliwe 31
Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa.
11.08.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Puszka dla maluszka. Marka NAN 2 rozda 7 tysięcy spersonalizowanych puszek
Marka NAN 2 rozpoczęła akcję „Puszka dla maluszka” w której uczestnicy mogą zdobyć spersonalizowana puszę, a także wygrać bony do wykorzystania w sieci sklepów SMYK.
15.06.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Morze internetu w kampanii marki Orange
10 czerwca br. uruchomiono kolejną odsłonę kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń” reklamująca morze internetu.
09.11.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Orange Zbliża. Nowy format komunikacji Orange Challenge od Leo Burnett Warszawa
Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange Zbliża” reklamująca ofertę świąteczną i wprowadzająca nowy format komunikacji Orange Challenge, który stworzyła agencja Leo Burnett Warszawa.
20.10.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Dzień na U. Kampania Fundacji Rak’n’Roll z udziałem gwiazd
15 października br., w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią Dzień na U, która zachęca kobiety do regularnych badań. 
17.06.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Żelki jak SMOK! Wawel z nową kategorią produktową
Marka Wawel po raz pierwszy proponuje produkt z kategorii żelków – Żelki jak SMOK! W ramach kampanii przygotowano m.in. spot TV z łobuzerskimi smokami. Całość uzupełniają działania digital, PR i kreacje na nośnikach OOH.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.