19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznychw TV, mediach społecznościowych i digitalu.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
26.12.24, 12:28
| radio / audio » informacje
RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze. Sylwia Grzeszczak i Tomasz Karolak w kampanii RMF FM
25 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa RMF FM prowadzona pod hasłem „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”, którą zaplanowano do końca lutego 2025 roku. W spotach i pozostałych materiałach wystąpiły uwielbiane przez Polaków gwiazdy: Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak oraz grupa twórców internetowych Genzie.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
25.11.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Posłuchaj głosu serca na dużym ekranie. Kampania kinowa Allianz Polska
22 listopada br., rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania marketingowe zaplanowano do 19 grudnia br.
21.11.24, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Prawdziwe Historie z dużym rozmachem od OTOMOTO
Serwis OTOMOTO zaprezentował kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe Historie”. To koncept wideo, który w 2021 r. stał się viralem w mediach społecznościowych. W tym sezonie świątecznym kampania wraca z większym rozmachem.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
26.08.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Wybierz zapach roku. Mindshare angażuje się w promocję Coccolino
Coccolino rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Agencja Mindshare Poland odpowiada za działania mediowe i współpracę z inflencerami w ramach akcji.
21.08.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Poczuć dom wszystkimi zmysłami. Spoty serwisu Otodom inspirowane wynikami badania Szcześliwy dom
W ramach nowej kampanii Otodom, od 19 sierpnia br., w wybranych polskich mediach emitowane są spoty inspirowane wynikami tegorocznego badania “Szczęśliwy dom”. 
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
07.06.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Praca z korzyścią dla wszystkich. Kampania reklamowa OLX
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.
31.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
MAMITA zachęca do zakupów z uśmiechem w kampanii marki Mamyito.pl
W połowie kwietnia br. rozpoczęła się kampania marki Mamyito.pl. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
25.04.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Mural od Audika z miernikiem hałasu
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia.
14.04.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zróbmy razem coś dobrego! Rusza Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY
Pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!” ruszył Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY - program lojalnościowy marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One.
26.02.24, 17:31
| reklama & PR » informacje
Sos Pieczeniowy WINIARY. Nabieraj ze smakiem. Kampania sosów pieczoniowych
Sosy pieczeniowe WINIARY to produkt promowany w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
06.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Pędzi 5G, więc łączmy się bardziej. Mery Spolsky w kampanii T-Mobile
Trwa kampania T-Mobile, w której świat nabierających zawrotnego tempa technologicznych możliwości odbiorcy odkrywają razem z Mery Spolsky – artystką i bohaterką spotu.
13.11.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Niech nas dobra sieć łączy. Świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
Dobra rozmowa jest najlepszym prezentem na święta - takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.