| internet |
INTERIA.PL dla Prymatu
| prasa |
"Logo" - nowy magazyn Agory
Agora startuje z miesięcznikiem dla mężczyzn.
| reklama & PR |
Mediaedge:cia rozbudowuje dział MEC MediaLab
We wrześniu br. dział MEC MediaLab powiększa swój zespół i zmienia swoją strukturę. Przed działem nowe zadania mające na celu prowadzenie nowych projektów badawczych oraz dalszy rozwój badań tzw. insightów konsumenckich wykorzystywanych w planowaniu strategicznym
| reklama & PR |
Kultura niepopularna
Zaledwie 32% firm spośród 100 największych przedsiębiorstw w Polsce wspiera wydarzenia kulturalne w Polsce.
| reklama & PR |
Logo Mistrzostw Świata pod ochroną
Za bezprawne wykorzystywanie znaku MŚ grożą procesy i wysokie kary pieniężne.
| reklama & PR |
Portal DlaStudenta.pl w ARBOmedia Polska
Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska.
| internet |
Radio i telewizja w Cafe News
Firma Cafe News udostępniła najnowszą wersję programu, umożliwiającą oglądanie telewizji i słuchanie internetowych stacji radiowych. Użytkownicy aplikacji mogą teraz przeglądać najciekawsze informacje z serwisu mediaFM.net słuchając jednocześnie radia lub oglądając telewizję w sieci.
| kultura |
Filmowa Warszawa ... czyli kto w Stolicy chodzi do kina
Acxiom Polska postanowił sprawdzić, kto w Stolicy ogląda filmy na dużym ekranie i czym szczególnym charakteryzują się warszawscy kino-maniacy.
| biznes i technologie |
1,6 mln użytkowników www.pf.pl
Blisko 1,2 mln firm w bazie internetowej Panoramy Firm.
| radio / audio |
NADAJNIKI bluAir NA PLAY GAME TOUR
| radio / audio |
TV Puls – będzie coraz lepsza
| TV / VOD |
Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOM
Już niebawem dane teleadresowe pojawią sie na ekranie telewizora
| kultura |
Wystawa poświęcona polskiej reprezentacji szermierzy niepełnosprawnych
W Muzeum Sportu i Turystyki została otwarta wystawa fotograficzna pokazująca najważniejsze wydarzenia ostatnich lat w szermierce na wózkach.
| biznes i technologie |
X- Men pokonuje Kod Da Vinci
„X-Men: Ostatni Bastion” znalazł się na czwartym miejscu w historii otwarć w USA i tym samym stał się lepszy od „Kodu Da Vinci”.
06.04.12, 21:17
| reklama & PR |
Golący Patrol Wilkinson ruszył do akcji
Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.
06.04.12, 21:17
| prasa |
Numery specjalne Playboya
Z okazji 20-lecia "Playboya" w Polsce został przygotowany dla czytelników ekskluzywny cykl wydań specjalnych.
06.04.12, 21:17
| prasa |
Ewa Lampart wiceprezesem w Murator SA
3 kwietnia br. Ewa Lampart została powołana na stanowisko wiceprezesa w wydawnictwie MURATOR SA.
06.04.12, 21:16
| internet |
Nasza Klasa szuka młodych przedsiębiorców
Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.
06.04.12, 21:16
| internet |
Serwis National Geographic Channel w portalu Gazeta.pl
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Szósty zmysł od Agory
„Szósty zmysł” to nowy kwartalnik Agory dostępny na rynku, który powstał z myślą o czytelnikach zainteresowanych niewyjaśnionymi zjawiskami i zdarzeniami.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.