07.04.25, 10:02
| reklama & PR » informacje
Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić. Największa w tym roku kampania marki Żubr
Na początku kwietnia br. ruszyła największa tegoroczna kampania marki Żubr, niosąca przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu.
03.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Carbol przeszła do Huty 19 im. Joachima Fersengelda
Zarządzanie zespołem PR w Hucie 19 im. Joachima Fersengelda objęła Joanna Carbol.
03.02.25, 16:30
| reklama & PR » informacje
Dwa Szybkie Żubry. Miliony piw do wygrania w X edycji loterii
10 lutego br. ruszy kolejna edycja kampanii TV i digital loterii „Dwa szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy” potrwa do 31 lipca br.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
19.08.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mordka się cieszy na widok Żubra. Funduszu Żubra przekaże 1 milion zł na ratowanie dzikich gatunków zwierząt
Na początku sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”.
02.08.24, 09:15
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Anna Lewandowska w reklamie marki Lipton
„2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” to hasło akcji Lipton, która promuje zielone herbaty marki. Anna Lewandowska została ambasadorką inicjatywy. 
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
11.03.24, 13:35
| reklama & PR » informacje
Adam Małysz z Krzysztofem Hołowczycem w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
Rozpoczęła się kampania bezalkoholowego piwa Tyskie Zero w której biorą udział Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc.
04.03.24, 11:46
| reklama & PR » informacje
Julia Wieniawa ambasadorką herbatek Lipton. Marka kieruje kampanię do młodszych odbiorców
3 marca br. wystartowała kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
05.02.24, 10:24
| reklama & PR » informacje
Dwa Szybkie Żubry. 8 mln piw do rozdania w dziewiątej promocji marki Żubr
5 lutego br. ruszyła szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. W puli nagród jest 8 mln piw.
10.01.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Lipton ponownie wspiera Wielką orkiestrę Świątecznej Pomocy
Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lipton siódmy raz wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.
19.06.23, 19:38
| reklama & PR » informacje
Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w kampanii marki Tyskie
W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, do grona ambasadorów marki Tyskie dołączył duet znanych komentatorów sportowych.
17.06.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński wzięli udział w castingu marki Tyskie
W ramach kampanii marki Tyskie „Jesteśmy na TY”, Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski pojawili się podczas nietypowego castingu. Para aktorów pojawiła się w trakcie odgrywania scen.
26.04.23, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Sport Lager. Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo
Sport Lager to limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która ma promować ideę „Jesteśmy na TY”.
11.04.23, 10:43
Żubr przegania żywiec. Kampania marki Żubr
Żubr Kompanii Piwowarskiej w kampanii otwierającej piwny sezon, podkreśla jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
24.02.23, 19:20
| reklama & PR » informacje
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie, Fronczewski z Dorocińskim są na TY
Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. 
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
17.01.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Dwa Szybkie Żubry. 12 mln piw do wygrania w VIII edycji loterii
18 stycznia br. ruszy flagowa aktywacja marki Żubr Kompanii Piwowarskiej – „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca br.
07.04.22, 09:00
| internet » informacje
Tyskie i Kanał Sportowy przedłużają współpracę
Marka Tyskie i Kanał Sportowy przedłużają umowę o współpracy na kolejny rok. ,,Przechodzenie na TY” w programie HejtPark, uzyskało 70 milionów wyświetleń. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.